sobota, 5 grudnia 2015

"Prawie jak gwiazda rocka" Matthew Quick, czyli jak być optymistą







Cześć, 
może od dzisiaj będziemy się częściej uśmiechać? Nie daj się prosić. Bo dziś właśnie czytasz recenzeję "Prawie jak gwiazda rocka" BEZ KITU!


 

To książka, której styl pisania jest tak dobitnie docierający do współczesnego i młodego czytelnika, lekki, przyjemny, że nawet nie zauważasz, gdy ją kończysz Czasami miałam wrażenie jakby Amber (główna bohaterka) była moją przyjaciółką. Zaraziła mnie swoim optymizmem. Zły dzień w szkole, kiepski nastrój od rana, może wstałeś lewą nogą? Każdemu się zdarza słabszy dzień. Amber pokazała mi, że nie ważne co by się stało. Ty właśnie musisz iść dalej, uśmiechać się, zarażać optymizmem innych. Przecież każdy może być SUPERHERO :) Powaga!

Amber spotykają na drodze różne przeszkody, trudności. Autor nie litował się nad nią. O nie! Jej życie to nie bajka. Nieźle utrudnił jej życie. Za to nam daje 376 stronowy kop w tyłek. 

Niewiele mamy, za to ile możemy dać. Zbawiajmy świat (przecież jesteśmy superhero prawda?), bo jak nie my to kto? Tak jak jest jest dobrze. Uwierz. Masz dom, rodzinę, przyjaciół. Dostałeś złą ocenę, pokłóciłeś/aś się z kimś bliskim? Nie przejmuj się, porozmawiaj (nie czekaj, aż 2 osoba się domyśli co jest nie tak). Nawet najgorszy dzień się kiedyś kończy. Owińmy sobie wokół palca

Życie
Czas
Wiatr
Wodę
Wszystko

Dalej mi nie wierzysz? Skoro tak, przeczytaj "Prawie jak gwiazda rocka". Jeżeli mi uwierzyłeś i tak musisz przeczytać.








 9/10






2 komentarze:

  1. Dobrze, że powstają takie optymistyczne lektury, ja lubię śmiać się do książek i wykorzystywać ich pozytywizm w życiu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nigdy nie zrozumiem pesymistów :D Ja również pozdrawiam.

      Usuń